trzynasty

Dzisiaj jest trzynasty, a ja zapomniałam.
Ustaliłam tą datę nie bez powodu, a wyleciała mi z głowy.
Trzynaście nie powinno być pechową liczbą, tak jak i siedem nie powinno być szczęśliwą. Ludzie niestety wszytskiemu chcą nadać znaczenie, ale no cóż czasami im nie wychodzi.
Ja też nadałam znaczenie trzynastce. Tego dnia, dzisiaj się poddaję, zatrzymuje, przestaję, oraz przyznaję się do zbył łatwego zaufania człowiekowi. Znowu.  
Robie to, ponieważ chce pamiętać, że nie ważne jak człowiek się przedstawia, pokazuje, nie ważne jak dobrze go"znasz" to i tak widzisz to co on chce, abyś widziała.
A więc trzynastka ma dla mnie takie znaczenie. Nie ufać tak szybko, zawsze zostawiać margines błędu oraz nie oczekiwać, że ktoś coś zrobi gdy nie zrobił tego od razu.

Szkoda, że potrzebowałam trzynastki, aby ta lekcja życiowa dotarła.

Komentarze

  1. Miałam taki dzień dwunastego,ale go nie ustalałam, bałabym się takiego dnia.Nadszedł sam i tak go chyba nie przyjęłam.
    "nie oczekiwać, że ktoś coś zrobi gdy nie zrobił tego od razu."

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty