a l w a y s & f o r e v e r

Ciarki mnie przechodzą jak pomyśle o nas.
To przyjemne dreszcze, które przypominają mi o jednym z najlepszych momentów mojego życia. Momentu gdy byłam jeszcze młodą dziewczynką, a znalazłam jedną z najlepszych "rodzin", jaką można znaleźć.
Mało osób w moim życiu wie o tych przyjaźniach, tych nocach i tych wielogodzinnych rozmowach. Prawie nikt nie zna tych imion i może to i dobrze. Nie przeszłabym tego okresu bez was, dziękuje.

Ciarki mnie przechodzą jak sobie to przypominam.
Nie było idealnie, ale nigdy w życiu nie czułam się bardziej chciana i bardziej na miejscu.
To wszystko było tak piękne, że nie mogłobyć prawdziwe. Gdyby nie kłamstwa może trwało by dalej.
Gdy myśle o was, boli mnie serce, ale nie jest to zły ból. Serce boli, bo bardzo tęksni i nigdy w życiu nie sądziłam, że najbardziej będe tęsknić za wami.
Dziekuje za wszystko. Za przyjęcie mnie do rodziny i za pozwolenie mi być ważną częścią tego.

Próbowałam o tym wielokrotnie pisać, ale nie da się. Nie da się przenieść tych relacji i włożyć ich w fabułe, więc pisze to, aby zawsze pamiętać, że raz miałam moje małe always and forever.




Asia
Igor
Aron

Dziękuje Wam,

Komentarze

Popularne posty